Adatkezelési dokumentumok ingatlanközvetítés és ingatlan nyilvántartó szoftver használatával kapcsolatosan!
Ha Ön ingatlanközvetítő vállalkozást vezet, az adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatási kötelezettségének, egyszerű és automatikus lehetőségét biztosítjuk.
Az ügyfelek adatkezelési tájékoztatási kötelezettségének teljesítéséhez a BackOffice „MIOSZ-admin” ingatlanos ügyviteli rendszer alapszolgáltatásként –ún. ”központi adatkezelési dokumentumokat” biztosítunk a törvényi előírásokat figyelembe véve. Azonban az iroda ügyvitele és a kialakított belső szabályrendszerének megfelelően, az adatkezelési kötelezettségek működtetése szabályozható. Ingatlanközvetítői ügyviteli rendszerünk igény esetén automatikusan elvégzi a megfelelő adatkezelési dokumentumok ügyféltípus (megbízó, ingatlankereső, ingatlan referens) szerinti továbbítását.
Az ügyfelekre vonatkozó adatkezelési tájékoztatókat -mindenkori hozzáférésének törvényi előírása miatt-, dokumentumokat megjelenítjük a MIOSZ-admin által biztosított weboldalak láblécében (FrontOffice).
Az ingatlankezelő ügviteli rendszerünk egyszerű hozzáférést biztosít a GDPR rendelet betartására, az érintettek személyes adatai eléréséhez, listázásához, az adatok módosításához, kiegészítéséhez vagy akár az adatok végleges törléséhez megfelelő jogosultság birtokában.
Tagjaink adatkezelés kérdéskörében is kérhetnek jogi tanácsot