Általánosan igaz, hogy az elérhető információk mennyisége, a technika fejlődése egyéni aspektusból nézve is– óriási. Ráadásul olyan gyorsan változik és frissül, hogy követni is nehéz. Ezért hasznos részt venni a MIOSZ-admin oktatásunkon,
- hogy fel tudd tenni kérdéseid,
- hogy a kiderüljön hol vannak hiányosságaid,
- hogy javadra válhasson, a hiányosságaid pótlása!
Regisztrálj be és tedd fel kérdéseid!
Várunk minden tagirodánkat, akik szeretnék részletesen áttekinteni velünk a szoftvert
és
várjuk azon ingatlanközvetítőket is, akik még nem ismerik az ingatlannyilvántartó rendszerünket, de szívesen megismerkednének a lehetőséggel!
A MIOSZ Admin oktatáson bemutatjuk:
-
A saját céges arculat kialakításának lehetőségeit a szoftverben, hogy a nyomtatott anyag színében, megjelenésében is képviselje a céged design-jának jegyeit;
-
az ingatlanrögzítés és az ingatlannyilvántartás főmenüit;
-
az ingatlanhirdetések menedzselését és a kreditek kiosztását;
-
a statisztikai gyorsbecslő programrészt, mellyel összehasonlító eladási tényadatok alapján, 3 éves grafikonok segítségével tájékozódhatsz egy adott ingatlan áráról illetve szerezhetsz egyéb információkat vele kapcsolatban;
-
a keresési igények kezelését, az ajánlatküldés folyamatát, az együttműködés értékelését;
-
illetve lehetőség lesz saját kérdéseidet is feltenni.
- Amennyiben új tagiroda vagy és nem ismered még ki magad teljesen az admin felületen, akkor feltétlenül gyere el!
- Ha pedig már "régi motoros" vagy a MIOSZ-ban, akkor azért, hogy átnézd velünk az új funkciókat, és biztos legyél benne, hogy nincsenek hiányosságaid!
AZ ELŐADÁS HELYE ÉS IDEJE:
EGER, FAISKOLA U. 15.
Heves megyei Kereskedelmi és Iparkamara
2019.06.05. (szerda)
13:00 - 16:00
OKTATÓK:
KONRÁD MÓNIKA ÉS ILYÉS ATTILA
Az előadás ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött!