„Van úgy, hogy nem az ad el,
aki jobban tud eladni,
hanem aki hamarabb találkozik az ügyféllel!”
A telefonálás az ingatlanközvetítői munka egyik legnehezebb, de elengedhetetlen-, és nagyon fontos része. A telefonálás rutinszerű kell, hogy legyen minden értékesítő életében.
Ez a tréning abban segít, hogy a meglévő ismereteket újabb ötletekkel gyarapítsuk, sikeres kifogáskezelésekkel gyakoroljuk a telefonos időpont egyeztetést.
Előadó: Nyíri Zoltán okleveles közgazdász, aki
- Maga is vállalkozó, értékesítő
- Gyakorlott előadó (10 év egyetemi tanítás, több száz céges előadás van mögötte)
- Száznál több kis- és középvállalat, illetve multinacionális cég kisebb csoportjainak
munkáját segítette az évek során - Könnyen jegyzetelhető oktatásai vannak, valós példákkal, sok humorral!
Helyszín: 1126 Budapest, Orbánhegyi út 14.
Időtartam: 10.00- 17.00
Lista ár: 17.880 Ft
PROGRAM
- Alapvető ügyféltípusok megismerése
- Az ügyfelek motivációi, félelmei
- Ügyfél adatbázisok kezelése, építése
- A hideg hívások előkészítése
- A hideg hívások lebonyolítása
- A pozicionálás jelentősége a hideg hívás során
- Kérdezéstechnikai eszközök a hideg hívásban
- Kifogáskezelés a telefonálás során
- A hideg hívások adminisztrációja
A képzésen kifejezetten ingatlan értékesítési megbízási szerzéshez kötődő feladatokat gyakorlunk be, amelyeket másnaptól bevethetsz!