Kedves Kollégák!
A MIOSZ admin következő oktatását
2018. március 8–án (csütörtökön) 9:30 – 12:30 között tartjuk
Helyszín:
MIOSZ előadóterem
(1126 Budapest, Orbánhegyi út 14.)
Az oktatás témái:
Növeld a portfóliód és növeld az értékesítés hatékonyságát!
Ingatlanmegosztó rendszer használata
- A MIOSZ–ban lehetőséged van más MIOSZ tagirodák ingatlanjait is hirdetni, egyedi megállapodás szerint.
- Amennyiben szeretnél élni ezzel a lehetőséggel, akkor csak egy felkérést kell küldened a MIOSZ adminfelületről a másik ingatlanirodának.
- A felkérés elfogadásával egy elektronikus szerződés jön létre a két fél között, amely rögzíti a megállapodás feltételeit.
- A megállapodás (ingatlanmegosztás) határozatlan idejű és 30 napos felmondással bármelyik fél felmondhatja.
- Ez a szolgáltatás minden MIOSZ tagirodának ingyenes
Elemzés - Optimalizálás - Szárnyalás
Statisztika - Konverziókezelés
Mi is az a konverzió? Konverzió akkor keletkezik, ha a honlap látogatója valamilyen, a honlap tulajdonosa számára értékkel bíró dolgot tesz, például feliratkozik egy hírlevélre, regisztrál, ajánlatot kér, egy konkrét tartalmat megnéz az oldalon, stb.
A konverzió az egyik legfontosabb fogalom az online marketingben, hiszen minden honlapnak kell, hogy legyen valamilyen célja (akár több is). Ezek a célok a konverziós célok, és a célok teljesülésekor beszélünk konverzióról.
Pusztán az oldal látogatottságból nehéz következtetéseket levonni, ezért könnyű belátni, hogy ha a különböző online marketing döntéseknél a konverziós adatokat vesszük figyelembe, akkor lényegesen jobb döntéseket tudunk hozni.
Konverziós mérések:
Melyik menü, milyen téma érdekli a látogatóimat leginkább?
Hányan néztek telefonszámot, e-mail, hányan ajánlottak egy ismerősnek, stb.?
Melyik ingatlanomat nézik a legtöbben?
Melyik ingatlanomra kattintanak legkevesebbet?
Hányan érdeklődtek hitelfelvétellel kapcsolatban?
Stb.
Értékes következtetések:
Kik a potenciális célcsoportjaim - érdemes- e szűkíteni a célcsoportjaim...
Milyen stílusban szólítsam meg a látogatóimat...
Mik az "értékes tartalmai az oldalamnak...
Mire érdemes nagyobb figyelmet, marketing költséget fordítani...
Hogyan lehet látogatóból "vevő"...
Használjátok ki ennek a két funkciónak az előnyeit!
Az oktatáson bemutatjuk a funkciók beállítási lehetőségeit és használatát.
Regisztrálj be és gyere el az ingyenes oktatásunkra!