Megbízásszerző eszközök használata a gyakorlatban.
Melyiket - Hogyan ???
A képzés célja:
hogy az ingatlanközvetítő megtanulja rendszerbe foglalva használni azokat az eszközöket és módszereket,
amelyekkel ingatlan értékesítési megbízásokat tud szerezni folyamatosan.
Az új generációknak már másra van szükségük: - nem akarnak olyanért fizetni, amit ők is meg tudnak csinálni - te mit tudsz jobban csinálni, mint a tulajdonosok?
Hirdetni a neten mindenki tud - ehhez nem kell közvetítő - van ezen kívül még valami a tarsolyodban?
- Gondoltál-e már arra, hogy tudnál olyan szolgáltatást nyújtani, ami IGAZI értéket ad a megbízódnak?
- Vagy legalább arra, hogy TE mivel tudsz többet nyújtani mint a versenytársad? (és itt ne a gyenge-, hanem az erős verseny társadra gondolj!)
Ha csak elcsépelt látszat érveid vannak, akkor sürgősen gondold át, hogyan tudsz tényleges értéket teremteni a munkáddal!
A tréning tartalma az alábbi témákat öleli föl:
Pozícionálás - Hogy megkülönböztethető legyél
- Mire van ma szüksége a megbízónak? - hogy tudod ezt megadni neki?
- Hogy fog éppen téged megtalálni az ingatlan tulajdonos?
Személyes márkaépítés - online eszközökkel
- miért kell neked személyes márka
- milyen eszközökkel tudod az ügyfeled érdeklődését magadra irányítani?
- milyen online eszközöket használj, és milyen gyakran ?
Telemarketing- alapok
- A telefonálás az üzletkötői munka egyik legnehezebb, de elengedhetetlen-, és egyik legfontosabb része is.
- Miért nem működnek a hideghívások MÁSOKNAK?
- Mi kell a JÓ hideghíváshoz?
Megbízás szerzés - sikeres helyszíni kommunikáció az ingatlan tulajdonossal
- Mi fog történni a helyszíni találkozón?
- Mi alapján döntöm el, hogy megbízásba akarom-e venni az ingatlant ?
- Hogy lesz Kizárólagos a megbízás?
A tréning elvégzése után az ingatlanközvetítő képes lesz saját marketing eszközöket használni a megbízás szerzéshez.