- Szeretnéd tudni mik az ingatlan értékesítési területen az eredményes és hatékony tárgyalás lépései?
- Tudni akarod, mi kell ahhoz, hogy magabiztosan és határozottan tudd irányítani a tárgyalás menetét?
- El akarod kerülni a kifogásokat, az áralkut, az elhúzódó üzletkötést?
- Gyakorlatban kipróbált módszereket, kulcsmondatokat szeretnél kapni, aminek használatával növekedni fog a jutalékod, növekedni fog a tárgyalási hatékonyságod, azaz több sikeres lezárásod lesz?
A tréning Célja:
- Az ingatlan értékesítő tisztában legyen azzal, hogy mit kell tennie a megbízási szerződések megszerzéséhez,
- Tudja mik az ingatlan területen a legfontosabb értékesítési lépések, tisztába legyen azzal, hogy min múlik az eladás.
- Megerősítjük az értékesítőt a tudatosan felépített tárgyalásokban,
- Hatékonnyá tesszük a tárgyalásait, hogy ezáltal magabiztos értékesítőként, sikeresen végezze mindennap a munkáját.
AZ INGATLAN ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING TEMATIKÁJA:
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMAT TUDATOS FELÉPÍTÉSE:
- Milyen lépésekből áll a sikeres eladás? Mi az egyes lépések szerepe?
- Miért fontos a sorrend?
- Mi történik, ha elhagyjuk valamelyiket?
Cél: az üzletkötés lényeges lépéseinek felismerése és megértése, működő értékesítési technikák alkalmazása
OLDOTT LÉGKÖR KIALAKÍTÁSA A TALÁLKOZÓN, BIZALOMÉPÍTÉS:
- Miért van szükség rá?
- Mitől függ, hogy sikerül-e?
- Hol lehet elcsúszni, mivel lehet elrontani?
- Hogyan érhető el garantáltan?
Cél: bármely üzleti találkozó kezdeti feszültségének teljes feloldása.AZ IGÉNYEK ÉS SZÜKSÉGLETEK FELMÉRÉSE – ELŐKÉSZÍTÉSI FÁZIS:
- Miért ez a legfontosabb elem?
- Hogyan kell végezni?
- Mi az, amit mindenképp meg kell tudnom?
- Hogyan tudjam meg azt, amit szeretnék?
- Mit kezdjek a megkapott információval?
- Személyre szabott kérdéssorok kialakítása
Cél: könnyedén és helyesen felmérni, hogy mire van szüksége az ügyfélnek.
A JÓ BEMUTATÓ ISMÉRVEI:
- A bemutató jellegzetességei
- Miként lesz a tulajdonságból előny?
- Hogyan használjam fel a korábban megszerzett információkat?
- Röviden az érvelés mesterségéről
- Hogyan prezentáljam a termékemet, hogy meg is vegyék?
Cél: a termék, vagy szolgáltatás professzionális bemutatása.
A KIFOGÁSOK KEZELÉSE:
- Mi az a kifogás, és milyen fajtái vannak?
- Miből fakadnak, avagy mit akar elérni vele az ügyfél?
- Konkrét kezelési technikák, igen alapos begyakorlással
- Hogy tudjuk elkerülni a kifogásokat?
Cél: eredményesen és hatásosan kezelni minden felmerülő problémát és kifogást.
- Vételi jelzések:
- Mik ezek és mit mutatnak?
- Hogyan ismerhetők fel, és mihez kezdjek velük?
- Hogyan fordíthatom őket az előnyömre?
Cél: az ügyfél vásárlási igényének felismerése, és az erre való megfelelő reagálás.
A ZÁRÁSOK SZEREPE:
- Mit jelent a „zárás”?
- Miért kihagyhatatlan?
- Milyen módokon történhet?
- Hányszor próbálkozzam zárással egy tárgyaláson?
- Hogyan zárjak gyorsan és magabiztosan?
Cél: az üzleti stabil és határozott megkötése, a szerződés, megrendelés aláíratása.
A program értékes végeredménye:
Ingatlan értékesítés terültén kiképzett szakemberek,
akik képesek az értékesítést magas színvonalon és stabil eredményességgel végezni.