telefonálás4

„Van úgy, hogy nem az ad el,

aki jobban tud eladni,

hanem aki hamarabb találkozik az ügyféllel!”

 

A telefonálás az ingatlanközvetítői munka egyik legnehezebb, de elengedhetetlen-, és nagyon fontos része. A telefonálás rutinszerű kell, hogy legyen minden értékesítő életében. 
Ez a tréning abban segít, hogy a meglévő ismereteket újabb ötletekkel gyarapítsuk, sikeres kifogáskezelésekkel gyakoroljuk a telefonos időpont egyeztetést.

Előadó: Pacsek János Pacsek Jani profil-kép
aki 7 éve tart Értékesítési Tréningeket 
kis és középvállalkozások-, pénzintézetek-, ingatlanos cégek számára.

 

Helyszín: Budapest 1126 Orbánhegyi út 14. 

Időtartam: 9.00- 17.00

Lista ár: 17.880 Ft

 

Kérek tájékoztatást!

 

PROGRAM

1. modul: Időpont egyeztetés (elmélet)

  • Bevezetés
  • Az elutasítások és kudarcok valódi oka és kezelése
  • A 9 leggyakoribb hiba, amit időpont egyeztetésnél elkövetünk
  • Telefonálási forgatókönyv tematikus felépítése
  • Hideg hívás, ajánlásra hívás működő forgatókönyvek bemutatása
  • Sikeres időpont egyeztetés szabályai
  • Gyakorlat: saját szöveg írása

2. modul: Kifogáskezelés

  • Mi a kifogás?
  • Valós és vélt kifogás
  • Honnan tudom kideríteni mikor melyikkel, találkozom? (technika bemutatása)
  • Kifogás kezelés alapvető szabályai
  • Nyugtázás az értékesítő elengedhetetlen fegyvere
  • Összes szóba jöhető kifogás összeírása
  • Összes szóba jöhető kifogás kezelése (működő, kipróbált módszerek)
  • Valós kifogások kezelése

3. modul: Gyakorlás (telefonszimulátorral)

 

Jövök !

 

Vélemények az előző előadáson résztvevő ingatlanközvetítő kollégáktól: 

 

"Nagy önbizalmat adott, sokkal bátrabban fogom felemelni a telefont!"

"Még több gyakorlás - csak Pacsek Jánossal!"

"Jól értelmezhető, gyakorlatias képzést kaptam - jól tudom majd hasznosítani az itt tanultakat!"

"Remek hangulatú, tartalmas tréning volt, sok ilyet!"