• Szeretnéd tudni mik az ingatlan értékesítési területen az eredményes és hatékony tárgyalás lépései?Successful-Person
  • Tudni akarod, mi kell ahhoz, hogy magabiztosan és határozottan tudd irányítani a tárgyalás menetét?
  • El akarod kerülni a kifogásokat, az áralkut, az elhúzódó üzletkötést?
  • Gyakorlatban kipróbált módszereket, kulcsmondatokat szeretnél kapni, aminek használatával  növekedni fog a jutalékod,  növekedni fog a tárgyalási hatékonyságod, azaz több sikeres lezárásod lesz?

 

A tréning Célja:

  • Az ingatlan értékesítő teljes megértéssel rendelkezzen arról, hogy mit kell tennie a megbízási szerződések megszerzéséhez,
  • Tudja mik az ingatlan területen a legfontosabb értékesítési lépések, tisztába legyen azzal, hogy min múlik az eladás.
  • Megerősítjük az értékesítőt a tudatosan felépített tárgyalásokban,
  • Hatékonnyá tesszük a tárgyalásait, hogy ezáltal magabiztos értékesítőként, sikeresen végezze a mindennap munkáját.

 

Az ingatlan értékesítési tréning tematikája:

 

Az értékesítési folyamat tudatos felépítése:

  • Milyen lépésekből áll a sikeres eladás? Mi az egyes lépések szerepe?Building-Blocks
  • Miért fontos a sorrend?
  • Mi történik, ha elhagyjuk valamelyiket?


    Cél:   az üzletkötés lényeges lépéseinek felismerése és megértése, működő értékesítési  technikák alkalmazása

    Oldott légkör kialakítása a találkozón, bizalomépítés:  

  • Miért van szükség rá?jCEqM3xO0VdxOl6REqnfxQEdcLJlTXDjHtMX3TcvuDI
  • Mitől függ, hogy sikerül-e?
  • Hol lehet elcsúszni, mivel lehet elrontani?
  • Hogyan érhető el garantáltan?

    Cél: bármely üzleti találkozó kezdeti feszültségének teljes feloldása.

    Az igények és szükségletek felmérése – előkészítési fázis:

  • Miért ez a legfontosabb elem?
  • Hogyan kell végezni?
  • Mi az, amit mindenképp meg kell tudnom?
  • Hogyan tudjam meg azt, amit szeretnék?
  • Mit kezdjek a megkapott információval?
  • Személyre szabott kérdéssorok kialakítása

Cél: könnyedén és helyesen felmérni, hogy mire van szüksége az ügyfélnek.

 

A jó bemutató ismérvei:

  • A bemutató jellegzetességeiingatlan bemutatás profi módon
  • Miként lesz a tulajdonságból előny?
  • Hogyan használjam fel a korábban megszerzett információkat?
  • Röviden az érvelés mesterségéről
  • Hogyan prezentáljam a termékemet, hogy meg is vegyék?

Cél: a termék, vagy szolgáltatás professzionális bemutatása.

 

A kifogások kezelése:

  • Mi az a kifogás, és milyen fajtái vannak?
  • Miből fakadnak, avagy mit akar elérni vele az ügyfél?
  • Konkrét kezelési technikák, igen alapos begyakorlással
  • Hogy tudjuk elkerülni a kifogásokat?

Cél: eredményesen és hatásosan kezelni minden felmerülő problémát és kifogást.

 

Vételi jelzések:

  • Mik ezek és mit mutatnak?
  • Hogyan ismerhetők fel, és mihez kezdjek velük?
  • Hogyan fordíthatom őket az előnyömre?

Cél: az ügyfél vásárlási igényének felismerése, és az erre való megfelelő reagálás.

 

A zárások szerepe:

  • Mit jelent a „zárás”?
  • Miért kihagyhatatlan?
  • Milyen módokon történhet?
  • Hányszor próbálkozzam zárással egy tárgyaláson?
  • Hogyan zárjak gyorsan és magabiztosan?

Cél: az üzleti stabil és határozott megkötése, a szerződés, megrendelés aláíratása.

 

 

A program időtartama: nap (napi 8 óra közös munkával számolva).

A program létszáma: maximum 15 fő / csoport.

A program értékes végeredménye:

Ingatlan értékesítés terültén kiképzett szakemberek,
akik képesek az értékesítést magas színvonalon és stabil eredményességgel végezni.