Megbízás szerző tréning

Megbízásszerző eszközök használata a gyakorlatban.

Melyiket - Hogyan ???

 

A képzés célja:

hogy  az ingatlanközvetítő megtanulja rendszerbe foglalva használni azokat az eszközöket és módszereket,
amelyekkel ingatlan értékesítési megbízásokat tud szerezni folyamatosan.

 

Az új generációknak már másra van szükségük: - nem akarnak olyanért fizetni, amit ők is meg tudnak csinálni - te mit tudsz jobban csinálni, mint a tulajdonosok?

Hirdetni a neten mindenki tud - ehhez nem kell közvetítő - van ezen kívül még valami a tarsolyodban?

  • Gondoltál-e már arra, hogy tudnál olyan szolgáltatást nyújtani, ami IGAZI értéket ad a megbízódnak?
  • Vagy legalább arra, hogy TE mivel tudsz többet nyújtani mint a versenytársad? (és itt ne a gyenge-, hanem az erős verseny társadra gondolj!)

Ha csak elcsépelt látszat érveid vannak, akkor sürgősen gondold át, hogyan tudsz tényleges értéket teremteni a munkáddal!

 

A tréning tartalma az alábbi témákat öleli föl: 

 

Pozícionálás - Hogy megkülönböztethető legyél

  • Mire van ma szüksége a megbízónak? - hogy tudod ezt megadni neki?
  • Hogy fog éppen téged megtalálni az ingatlan tulajdonos?


Személyes márkaépítés - online eszközökkel

  • miért kell neked személyes márka
  • milyen eszközökkel tudod az ügyfeled érdeklődését magadra irányítani?
  • milyen online eszközöket használj, és milyen gyakran ?


Telemarketing- alapok

  • A telefonálás az üzletkötői munka egyik legnehezebb, de elengedhetetlen-, és egyik legfontosabb része is.
  • Miért nem működnek a hideghívások MÁSOKNAK?
  • Mi kell a JÓ hideghíváshoz?


Megbízás szerzés - sikeres helyszíni kommunikáció az ingatlan tulajdonossal

  • Mi fog történni a helyszíni találkozón?
  • Mi alapján döntöm el, hogy megbízásba akarom-e venni az ingatlant ?
  • Hogy lesz Kizárólagos a megbízás?

 

A tréning elvégzése után az ingatlanközvetítő képes lesz saját marketing eszközöket használni a megbízás szerzéshez.